سبز آبی کبود من

مونولوگ دیوانه ها همچنان شنیدن ندارد

سبز آبی کبود من

مونولوگ دیوانه ها همچنان شنیدن ندارد

گزینه اول

می گوید: من همینم.

یا او دروغ می گوید یا من کور بوده ام.

تو اگر بودی، من مستقل نمی شدم

یک روزی پشت یک تریبون موفقیت که قرار گرفتم، بین جمعیت پیدایت می کنم و همان طور که به همه نشانت می دهم رو به همه خواهم گفت: ممنونم ازت بخاطر تمام حمایت هایی که از من نکردی. 

نبودنت در پشت زندگی ام خیلی درد داشت آن هم برای منی که عاشق عشق بودم.

من و این همه خوشبختی محال است محال است محال است

رفتیم یه دشتی که شقایق داشت.

گفتم: بیا بریم جلوتر

گفت: جلوترم مث اینجاس، حوصله ت میشه؟

گفتم: تمام سکانس های زندگیم رو گذروندم که برسم به این لحظه، معلومه که حوصله م میشه.


پ.ن: امروز روز خوبی بود چون عصرش همونی بود که میشه بهش گفت صحنه های رمانتیک رمان گونه و الان هم که منصور ضابطیان خبر انتشار موآ رو داد برای خودم از باهوک سفارش دادم...آرزو چند دقیقه بعد برام پست منصور ضابطیانو دایرکت کرد و وقتی که گفتم آره سفارش دادم گفت: عههه من می خواستم برات بخرم و پس من برات حسابش می کنم