سبز آبی کبود من

مونولوگ دیوانه ها همچنان شنیدن ندارد

سبز آبی کبود من

مونولوگ دیوانه ها همچنان شنیدن ندارد

مِرا پیار

یاد گرفتن زبان های دیگر همیشه برایم جذاب بوده است؛ مخصوصا زبانی مثل هندی که رسم الخطشانم کلا ماوراییست ... از همین رو یکی از کارهای مثبتی که در این تابستان در حال انجام دادنشم یاد گرفتن چندین زبان با هم است...اینکه آهنگی بشنوی و  بفهمی اسپانیایی ست یا ایتالیایی  یا سر از خط روسی و هندی در بیاوری آدم را سر کیف می آورد.

این کار را دارم با سایت duolingo  انجام می دهم. ترکی و فرانسه را زودتر شروع کردم و این روزها بیشتر زبان هندی برایم جذاب است...آن روزی که اسمم را توانستم به زبان هندی بنویسم دقیقا حس یک بچه کلاس اولی در من زنده شد.


پ.ن : روزی با تمام زبان های دنیا دوستت دارم را با تو تکرار خواهم کرد .

پ .ن 2: عنوان: عشق من

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد